Умови повернення, обміну та гарантійного обслуговування електронних товарів регулюються законодавством України. Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", споживач має право на повернення або обмін електронного товару у разі виявлення його дефектів або несумісності з вимогами якості.
   У разі виникнення проблеми з електронним товаром, споживач має право звернутися до продавця протягом 14 днів з моменту отримання товару. 
  Законом також передбачена гарантія на електронні товари. Тривалість гарантійного терміну встановлюється виробником або продавцем.
  У разі виявлення дефекту протягом гарантійного терміну, споживач має право звернутися до продавця чи сервісного центру для отримання гарантійного обслуговування. 
 

 

  Товарний вигляд. Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками,
це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура,
будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати,
що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні
потертості і подряпини на виробі.
  Не використовувався. Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням
за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований
сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм,
зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) -
магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.
  Пломби, ярлики та розрахункові документи. Так само, цей пункт відноситься
до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані,
або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи,
оригінал чека та гарантійного талона, необхідно надавати для повернення коштів.
  Аксесуари. Поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди відкриття
аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки
або блістерів) - товар повернути неможливо.